Ghid de activități și metode activ-participative de gestionare a conflictelor în educația adulților
Ghid de activități și metode activ-participative utilizate în educația adulților – Popescu Ioana Mirela, Popescu Ioan Valentin, Nicoară Dana, Popa Delia Margareta
Program de formare – „Gestionarea conflictelor și a bullying-ului prin metode creative”

Accesează programul de formare
Program cadre didactice și părinți: „Gestionarea conflictelor și a comportamentelor de tip bullying” – Descarcă activitățile
Prezentare activități – Descarcă prezentarea
Fișe de prezență – Descarcă fișele de prezență

***
Regulament
Înscriere: până la data de 14 aprilie 2023
Fără taxă de participare.
Cerințe de redactare a articolelor:
– Titlul articolului: scris cu majuscule, scris de 14
– Sub titlu, în partea dreaptă, vă rugăm să scrieți: nume și prenume autor/ autori (maxim 2), Organizația/ Instituția reprezentată, localitatea;
– Textul articolului: aliniat Justify, Font Times New Roman, scris de 12, spațiere de 1,5, maxim 4 pagini, format .doc sau docx (Word);
– Conținut preponderent textual peste 75%;
– Note de subsol și bibliografie obligatorii;
– Documentul va fi redenumit sub forma nume_prenume_unitate de învățământ și va fi adăugat o dată cu înscrierea dumneavoastră, accesând link-ul de mai jos. Toți autorii îşi asumă întreaga responsabilitate privind conţinutul, corectitudinea şi originalitatea articolelor.
Se acordă:
– Adeverință privind participarea cu lucrare în cadrul Simpozionului Național;
– Adeverință pentru participarea la proiecte internaționale, care au ca obiectiv dezvoltarea socio-emoțională, gestionarea conflictelor și a comportamentelor de tip bullying;
– Adeverință privind publicarea articolului în cadrul revistei Psiho Kit (publicație cu ISSN).
Pentru înscrieri, vă rugăm accesați butonul de mai jos: